Obvestilo o obravnavanju pritožb

Zaradi zagotavljanja preglednost pri reševanju morebitnih nejasnosti ali težav, so tukaj podane informacije glede podaje morebitnih pritožb.

Stranka lahko vloži pritožbo preko:

  1. pošte na naslov: B2 KAPITAL d.o.o.,  Verovškova ulica 64 A, 1000 Ljubljana;
  2. e-pošte na naslov: info@b2kapital.si;
  3. osebno v prostorih družbe (v tem primeru naj bo pritožba v dveh izvodih).

B2 KAPITAL d.o.o. se bo glede pritožbe izjasnila v najkrajšem možnem času, najpozneje pa v roku  30 dni od dneva prejema popolne pritožbe (vsebuje v nadaljevanju navedene identifikacijske podatke stranke).

Pritožba mora vsebovati:

1. identifikacijske podatke stranke:

    a) ime in priimek,

    b) naslov in

    c) davčno številko ali rojstni datum in kraj rojstva;

    2. jasen, razumljiv in podroben opis pritožbe (morebitne priloge kot dokaz olajšajo reševanje le-te).

    V primeru, da pritožba ne vsebuje ustreznih identifikacijskih podatkov, bo od vlagatelja zahtevana dopolnitev pritožbe, vse zaradi varovanja (osebnih) podatkov in preprečevanja morebitnega nepooblaščenega razkritja le-teh.

    Če ste kot stranka nezadovoljni z odgovorom ali rešitvijo, vezano na podano pritožbo, lahko o tem obvestite Banko Slovenije. Več informacij o načinu vložitve pritožbe lahko najdete na uradni spletni strani Banke Slovenije (https://www.bsi.si/kontakt/pritozbe-in-prijava-krsitev).

    Za morebitne dodatne informacije nas lahko kadarkoli kontaktirate.

    B2 kapital

    © Copyright 2019 B2 Kapital d.o.o. All rights reserved.